Augusztus 3-tól nyújtható be a kríziskérelem

Augusztus 3-tól, hétfőtől igényelhető a krízis helyzetbe került személyek támogatása. A krízisalapot a kormány azért hozta létre, hogy a gazdasági válság miatt átmenetileg nehéz helyzetbe került családoknak gyors segítséget biztosítson. A program keretében augusztus elsejétől november végéig egyszeri minimum húszezer, maximum ötvenezer, különös méltánylást érdemlő esetben maximum százezer forintos vissza nem térítendő támogatásban részesülhetnek a nehéz helyzetbe került családok.

A kormány erre a célra egymilliárd forintot különített el június 17-i döntése alapján, mára az összeg megközelítőleg hatmilliárd forintra emelkedett.

A kérelmeket a lakóhely, illetve a tartózkodási hely szerint illetékes települési önkormányzat jegyzőjéhez, egységes adatlapon kell benyújtani. A kérelmek ellenőrzését és továbbítását Biatorbágy Város Jegyzője nevében az Igazgatási Osztály végzi. Ügyintéző: Bondár Klára igazgatási előadó
Tel.: 06 23/ 310-174 (188 mellék) E-mail: kbondar@pmh.biatorbagy.hu   A kérelem igénylésének további részletei és a kérelem ide kattintva elérhető.   A krízissegéllyel kapcsolatos jogalkalmazási kérdésekben és szervezési problémákban a Közép-magyarországi Regionális Államigazgatási Hivatal és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium munkatársai is segítséget nyújtanak az érdeklődők számára:   Közép-magyarországi Regionális Államigazgatási Hivatal
Földvári Béla Tel.: 06 1 485 6919 Fax: 06 1 317 6240 E-mail: földvari.bela@kmrkh.hu   Szociális és Munkaügyi Minisztérium Lakossági Tájékoztatási és Tanácsadási Osztály dr. Veres Gábor osztályvezető Levélcím: 1051 Budapest, Hold u. 1. E-mail: ugyfelszolgalat@szmm.gov.hu