Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal Budakeszi Járási Hivatalának Okmányirodai Osztályán 2016. január 04. napjától átalakítási munkálatok kezdődtek. A Budaörsi Kormányablak létrehozását követően, előre láthatóan 2016. májusától, Budakeszin is megkezdi működését egy második generációs Kormányablak a jelenlegi Okmányiroda helyén.
Az átalakítás idején (a költözés miatt feltétlenül szükséges ügyfélfogadási szünetet leszámítva) a Budakeszi, Dózsa György tér 25. szám alatt, változatlan címen, az épület udvarán elhelyezett ideiglenes irodában, a megszokott nyitva tartással várjuk kedves ügyfeleinket. Az Okmányirodai Osztály telefonszáma: +36 20 277 3661.
Az okmányirodai ügyekhez tartozó csekkeket a Dózsa György téren található korábbi BKV-jegypénztár épületében ideiglenesen elhelyezést nyert postai kirendeltségen tudják ügyfeleink befizetni.
Az átalakítást végző kivitelező a GENKISZ Építőipari és Szolgáltató Kft. A kivitelezés időtartama szerződés szerint 120 nap, a megnyitó tervezett időpontja várhatóan május közepe. A beruházást a 2015. évi központi költségvetés finanszírozza.
Az új Kormányablak megújult épületben, 10 munkaállomással, két fotófülkével fog működni. Az okmányirodai funkciók mellett közel 500 ügykörben (az ügytípusok száma fokozatosan növekszik) fordulhatnak majd az ügyfelek irodánkhoz. A Kormányablak teljesen akadálymentesített lesz, változatlanul a hét valamennyi munkanapján fogadja az ügyfeleket.
Az átmeneti körülmények miatt kérnénk a Tisztelt Lakosság megértését! Bízunk benne, hogy az új Kormányablak üzembe helyezésével, szép, megújult környezetben, még hatékonyabban tudjuk majd ügyfeleinket kiszolgálni!
Dr. Szelenczy Gabriella
járási hivatalvezető
Csatolmány | Méret |
---|---|
KORMÁNYABLAKOKRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ (262.62 KB) | 262.62 KB |