Rekordot döntött április 26-án a Pest Megyei Kormányhivatal mobil ügyfélszolgálata. Az átlagosnak számító 10-15 perces ügyintézési időt jócskán lerövidítve, 8.00 órától 13.00 óráig 57 személyi okmánnyal, 14 ügyfélkapuval, 7 gépjárművel kapcsolatos ügykörben szolgálták ki a biatorbágyiakat. A busz környezete is barátságosabb lett.
A település városgondnoksága egy sátorfedésű, asztalokkal székekkel berendezett várakozó helyet telepített a polgármesteri hivatal melletti parkolóba. Mindemellett több anyuka is akadt, aki sorra kerülésének időpontját gyermekével a Fő-téri játszótéren várta ki. Az eddigi visszajelzések azt tükrözik, hogy a gyors, udvarias, pontos szolgáltatást az állampolgárok elégedetten veszik igénybe. Egyes ügytípusok elintézése díjtételhez kötött. Ezek kifizetése bankkártyával a buszban azonnal lehetséges, a készpénzzel rendelkezők azonban csekket kapnak, amelynek kiegyenlítéséhez át kell fáradni a szomszédos postára, majd a bizonylattal vissza. Aki időt akar nyerni, annak érdemes tehát kártyázni.