Tájékoztatás a NAV Pest vármegyei ügyfélfogadási rendjéről – 2024. december

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának vidéki ügyfélszolgálati kirendeltségein 2024. december 20. és 2025. január 1. között az ügyfélfogadás szünetel.

Adóügyek intézése:
Az adózók számára elérhetőek az elektronikus megoldások és a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon.

Központi ügyfélszolgálati nyitvatartás (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.):

  • 2024. december 14.: 8:30 – 11:30
  • 2024. december 23.: 8:30 – 11:30
  • 2024. december 30.: 8:30 – 11:30
  • 2024. december 31.: ZÁRVA

2025. január 2-től a NAV összes ügyfélszolgálata a megszokott rendben várja ügyfeleit.

Kérjük, ha teheti, válassza az elektronikus ügyintézést, és köszönjük megértésüket!