Szállítási szerződés - melegétel utalvány beszerzésére

Nemzeti közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem

 

(5) A kérelemben meg kell adni az alábbiakat:
b) a kérelem az Értesítőben történő közzétételt kezdeményezi;
c) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése (§, bekezdés, pont) alapján tartozik annak a hatálya alá [ideértve a Kbt. 2. §-ának (4) bekezdése szerinti önkéntes alkalmazásának esetét is];
22.§ (1) bekezdés d) pont
d) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetőleg fejezete szerinti eljárást alkalmazza;
III. rész, VI. fejezet, 22. cím
e) a közbeszerzés (beszerzés) becsült értékét [szükség szerint utalást a Kbt. 245. §-ának (5) bekezdésére vagy 274. §-ának (2) bekezdésére vagy 298. §-ának (3) bekezdésére];
nettó 42 701 562,- Ft
f) ha a kérelmező olyan hirdetmény közzétételét kéri az Értesítőben, amelynek közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ezt a körülményt is;
Kötelező
g)a kérelem és a hirdetmény feladásának napját.
2010/05/28
(6) Ha a hirdetmény közzétételét az ajánlatkérő által meghatározott személy vagy szervezet kezdeményezi, e személynek vagy a szervezetnek a kérelemben nyilatkoznia kell képviseleti jogosultságáról is. A képviseleti jogosultságról való nyilatkozat hiányában a Szerkesztőbizottság a hiánypótlásra történő felhívást az ajánlatkérőnek küldi meg.
Képviseleti jogosultság megléte [ ]
 
Egyéb közlemény:
Ajánlatkérő tájékoztatja a T. Szerkesztőbizottságot, hogy a felhívás ellenjegyzésre került. A fenti (5) e) pontban foglalt becsült érték a Kbt. a Kbt. 245.§ (5) bekezdésére figyelemmel került megállapításra, jelen beszerzés becsült értéke 17 125 192,-Ft.

 

3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez

 

   

 

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85.

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

 

 

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

 

     

Építési beruházás

[ ]

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

 

A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________

Azonosító kód_______________________________________

Árubeszerzés

[x]

Szolgáltatás

[ ]

Építési koncesszió

[ ]

Szolgáltatási koncesszió

[ ]

 

 

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név , cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név:
Biatorbágy Város Önkormányzat
Postai cím:
Baross G. u. 2/a
Város/Község
Biatorbágy
Postai irányítószám:
2051
Ország:
HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Városüzemeltetési és Beruházási osztály
Címzett:
Polgármesteri Hivatal, fszt. 28-as szoba.
Telefon:
+36/- 23-310-174/125
E-mail:
varosuzemeltetes@pmh.biatorbagy.hu
Fax:
+36/-23-310-174/195
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
www.biatorbagy.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

 

További információk a következő címen szerezhetők be:

 

[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció a következő címen szerezhető be:

 

[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:

 

[x] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[ ] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

 

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

   

Központi szintű [ ]

Közszolgáltató [ ]

Regionális/helyi szintű [x]

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont] [ ]

Közjogi szervezet [ ]

Egyéb [ ]

 

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

   

[x] Általános közszolgáltatások

[ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

[ ] Védelem

[ ] Szociális védelem

[ ] Közrend és biztonság

[ ] Szabadidő, kultúra és vallás

[ ] Környezetvédelem

[ ] Oktatás

[ ] Gazdasági és pénzügyek

[ ] Egyéb (nevezze meg):

[ ] Egészségügy

 

 

 

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

   

[ ] Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

[ ] Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]

[ ] Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

[ ] Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

[ ] Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

[ ] Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

[ ] Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

[ ] Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

[ ] Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

[ ] Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]

 

 

I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen [ ] nem [x]

 

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

               

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Szállítási szerződés - melegétel utalvány beszerzésére

 

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)

a) [ ] Építési beruházás

b) [x] Árubeszerzés

c) [ ] Szolgáltatás

[ ] Kivitelezés

[ ] Tervezés és kivitelezés

[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

 

[ ] Építési koncesszió

[x] Adásvétel

[ ] Lízing

[ ] Bérlet

[ ] Részletvétel

[ ] Ezek kombinációja/Egyéb

Szolgáltatási kategória

(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

 

 

 

 

[ ] Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye

 

 

NUTS-kód

A teljesítés helye

2051 Biatorbágy, Baross G. u. 2/a

 

NUTS-kód HU102

A teljesítés helye

 

 

NUTS-kód

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása [x] Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása [ ]

Keretmegállapodás megkötése [ ]

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel [ ]

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma VAGY, adott esetben, maximális létszáma

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel [ ]

A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok)ban:

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):

 

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):

 

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Biatorbágy Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala dolgozói és részben önálló gazdálkodást folytató intézményeinek dolgozói részére meleg étkeztetésre vonatkozó utalvány beszerzése 2011. március 31. napjáig szállítási szerződés keretében.

 

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

  Fő szószedet   Kiegészítő szószedet (adott esetben)
Fő tárgy 22420000-0    

II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre [ ]

egy vagy több részre [ ]

valamennyi részre [ ]

II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen [ ] nem [x]

II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

 

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)

Biatorbágy Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala és részben önálló gazdálkodást folytató intézményeinek dolgozói részére meleg étkeztetésre vonatkozó utalvány beszerzése 2011. március 31. napjáig szállítási szerződés keretében, a szerződés időtartama alatt összesen: 16 176 400,- Ft (+2,78%) értékben 1000,- Ft és 18000,- Ft közötti személyenkénti havi értékben az ajánlattételi dokumentációban (továbbiakban: Dokumentáció) rögzítettek szerint 200, 300, 500 és 1000 Ft-os címletekben.

Ajánlatkérő rögzíti, hogy a 16 176 400,- Ft (+2,78%) érték a szerződés teljes időtartama alatti érték. Ajánlatkérő kiköti, hogy a Dokumentáció 1. és 2. számú mellékletében rögzített havi értékektől a havi megrendelésekben oly módon eltérhet, hogy az adott hónapra vonatkozó legmagasabb névértékű utalvány legfeljebb 5 személyre szóló értékétől kevesebbet rendelhet, azonban a szerződés teljes időtartama alatt Ajánlatkérő megrendel 16 176 400,- Ft (+2,78%) értékű utalványt.

Ajánlatkérő rögzíti, hogy a fenti +2,78% érték (azaz kerekítve 450 000,- Ft érték) azt jelenti, hogy ezen értéken a szerződés teljes időtartama alatt a Dokumentáció 1. és 2. számú mellékletében meghatározott összesen létszáma felett legfeljebb + 25 fő részére rendelhet Ajánlatkérő 1000,-Ft és 18000,-Ft közötti személyenkénti, de legfeljebb személyenként 18000,-Ft értékű melegétkeztetésre vonatkozó utalványt.

Az értékek (tömbök) címleteire vonatkozó rendelkezés:
Az 1000,-Ft-os értékű tömb: 1000 –es címlet, 1000,- Ft feletti, de legfeljebb 18000,-Ft értékű (tömb) melegétel utalvány esetében: 200-as, 300,-as, 500,-as és 1000,-es címletek úgy, hogy amennyiben az érték (tömb) megengedi, úgy minden esetben legalább: egy darab 200-as, egy darab 300-as, egy darab 500-as és egy darab 1000-es címlet tömbönként, és ezen címleteken felül e négy címletből mindig a legmagasabb címletből a legtöbb. Amennyiben az érték nem engedi meg a legalább egy darab 200-as, legalább egy darab 300- as, legalább egy darab 500-as és legalább egy darab 1000-es címletet tartalmazó tömböt, úgy az adott tömb címleteire vonatkozóan: elsődlegesen ezen négy címletből legalább három, és ezen felül amennyire lehetséges mindig a legmagasabb címletből a legtöbb. Amennyiben a négy címletből legalább hárommal sem biztosítható az adott tömb, abban az esetben lehetőség szerint mindig a legmagasabb címletből a legtöbb (pl. 1100,- Ft-os tömb: kettő darab 300-as és egy darab 500-as címlet).
A fentiekben meghatározottakra és a Dokumentációban foglaltakra tekintettel a szállítás havonta történik. A 2010. augusztus hónapra vonatkozó mennyiségű melegétel utalvány szállítására a szerződéskötést követő 5 munkanapon belül kerül sor a szerződés-tervezetben foglaltak szerint külön megrendelés nélkül. Ezt követően a szállítás havonta történik úgy, hogy az adott hónapra vonatkozó, a hónap 1. munkanapjáig leszállítandó, pontos szállítási mennyiséget tartalmazó megrendelést Ajánlatkérő írásban az adott hónapot megelőző hónap legkésőbb 20. napjáig írásban megküldi a nyertes Ajánlattevő részére. A szállítás minden hónapban a II.1.2) pontban foglalt teljesítési helyre történik. 

II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét:
hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

 

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

 

Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY: kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

befejezés 2011/03/31 (év/hó/nap)

 

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

 

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

Késedelmi kötbér és meghiúsulási kötbér az ajánlattételi dokumentációban foglaltak szerint.

 

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre

Az Ajánlattevő az utalványok átadását követően az arról szóló átvételi igazolás alapján nyújthat be számlát. Az ellenérték kiegyenlítése magyar forintban (HUF) történik az ajánlattételi felhívás dokumentációja szerződés-tervezetében meghatározott feltételekre tekintettel a teljesítés igazolása esetén a teljesítést követő 30 napon belül a Kbt. 305.§ (1) és (3) bekezdései szerint.

 

III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)

Nem követelmény

 

III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen [ ] nem [x]
Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

 

III.2) Részvételi feltételek

     

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, valamint erőforrást nyújtó szervezet, aki a Kbt. 60.§ (1) bekezdés a) – h) pontjaiban és a 61.§ (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró okok hatálya alá esik.
Az eljárásban nem lehet Ajánlattevő, a Kbt. 71.§ (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, amely a Kbt. 61.§ (1) bekezdés a)-c) pontjainak, vagy a Kbt. 62.§ (1) bekezdés a) és b) pontjában foglalt kizáró okok hatálya alá esik.
Ajánlattevő a kizáró okokkal kapcsolatban választása szerint eljárhat úgy, hogy Ajánlattevő, a Kbt. 71.§ (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozója, az erőforrást nyújtó szervezet a Kbt. 249.§ (3) bekezdése alapján egyszerű nyilatkozatot tesz a Kbt. 60.§ (1) bekezdés a)-h) pontjaiban, valamint a 61.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban foglalt kizáró okok fenn nem állásáról, illetőleg Ajánlattevő, a Kbt. 71.§ (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozója, az erőforrást nyújtó szervezet jogosult a Kbt. 60.§ (1) bekezdés a)-h) pontjaiban és 61.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban foglalt kizáró okok fenn nem állását már az ajánlatban igazolni a Kbt. 63.§ (2)-(3) bekezdései szerint.
Amennyiben Ajánlattevő, a Kbt. 71.§ (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozója, az erőforrást nyújtó szervezet ajánlatában nem igazolja a Kbt. 60.§ (1) bekezdés a)-h) pontjaiban, a Kbt. 61.§ (1) bekezdés a)-d) pontjai szerinti kizáró okok fenn nem állását, úgy nyertessége esetében az ajánlatkérő felhívására a Kbt. 96.§ (3) bekezdésére figyelemmel az eredményhirdetést követő nyolc napon belül kell igazolnia a kizáró okok fenn nem állását.
Amennyiben ajánlattevő 10% alatti alvállalkozót vesz igénybe, úgy a Kbt. 71.§ (3) bekezdése szerint az Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy ajánlattevő nem vesz igénybe a Kbt. 60.§ (1) bekezdés a)-h) pontjaiban, valamint a Kbt. 61.§ (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró okok hatály alá eső, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékű alvállalkozót.
A fenti nyilatkozatoknak az ajánlattételi felhívás feladásának napjától számított 30 napnál nem régebben keltnek kell lennie eredeti vagy hiteles másolatban.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

P/1 A Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja alapján a 2008. és a 2009. lezárt üzleti évekre vonatkozó számviteli jogszabályoknak megfelelő, egyszerű másolatú beszámoló csatolása az ajánlattevő, az ajánlattevői tagok, valamint a 10%-ot meghaladó mértékű alvállalkozó vonatkozásában, amennyiben az ajánlattevő, a tagok, a 10%-ot meghaladó mértékű alvállalkozó letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét. Amennyiben a letelepedés szerinti ország joga nem írja elő a közzétételt, akkor csatolja ajánlattevő, közös ajánlattétel esetén a tag, illetve a 10%-ot meghaladó alvállalkozó eredeti/hiteles másolatú nyilatkozatát a 2008., 2009. lezárt üzleti évekre vonatkozóan az adózás előtti eredményéről.


P/2. A Kbt. 66.§ (1) bekezdése c) pontja szerint Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak együttesen: az előző 2 év ( 2008., 2009.) teljes forgalmáról és a közbeszerzés tárgyának forgalmáról szóló nyilatkozatot kell csatolni attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek a forgalmi adatok rendelkezésre állnak.

Ajánlattevő a Kbt. 4.§ 3/E. pontja alapján a fenti alkalmassági követelmények megfelelését erőforrás szervezettel nem biztosíthatja, kivéve, ha az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári törvénykönyv szerinti többségi befolyásáll fenn. Ebben az esetben a Kbt. 65.§ (4) bekezdés a) pontjában foglaltak szerint az erőforrást nyújtó szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozatának benyújtásával történik az igazolás, valamint az erőforrást nyújtó szervezetnek az alkalmassági minimumkövetelmények igazolására előírt fenti igazolást is csatolnia kell.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

P/1 Ajánlattevő alkalmas, amennyiben ajánlattevőnek, a közös ajánlattétel esetén a tagoknak, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak a 2008. és 2009. lezárt üzleti évekből legalább egy évben az adózás előtti eredménye nulla, vagy pozitív.
(Az ajánlattevőnek, közös ajánlattétel esetén a tagoknak és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak a P/1 tekintetben külön-külön kell megfelelnie.)

P/2. Alkalmas a Ajánlattevő és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó együttesen, ha: a) az előző kettő évben (2008., 2009.) a teljes nettó forgalma összességében legalább nettó 20.000.000,- Ft, és b) a közbeszerzés tárgyának megfelelő, melegétel utalvány esetében a forgalma az előző kettő évben (2008., 2009.) összességében legalább nettó 16.000.000,- Ft-.
(Az ajánlattevő, a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó a P/2. tekintetben együttesen megfelelhetnek.)

 

 

 

 

 

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

M/1 A Kbt. 67.§ (1) bekezdése a) pontja alapján Ajánlattevő, és (amennyiben együttesen felel meg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó értékű alvállalkozó) ismertesse a melegétel utalványra vonatkozóan az előző kettő év (2008., 2009. év) legjelentősebb szállításait (legalább teljesítés ideje, a szerződést kötő másik fél megnevezése, a szállítás tárgya, az ellenszolgáltatás összege, vagy a korábbi szolgáltatás mennyiségére utaló más adat.) Ajánlattevőnek az igazolás módjával kapcsolatban a Kbt. 68.§ (1) bekezdése szerint kell eljárni.

M/2 Ajánlattevőnek be kell mutatnia a beszerzendő melegétel utalvány mintapéldányát a Kbt. 67.§ (1) bekezdésének d) pontja szerint.


Ajánlattevő a Kbt. 4.§ 3/E. pontja alapján a fenti alkalmassági követelmények megfelelését erőforrás szervezettel nem biztosíthatja, kivéve, ha az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári törvénykönyv szerinti többségi befolyásáll fenn. Ebben az esetben a Kbt. 65.§ (4) bekezdés a) pontjában foglaltak szerint az erőforrást nyújtó szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozatának benyújtásával történik az igazolás, valamint az erőforrást nyújtó szervezetnek az alkalmassági minimumkövetelmények igazolására előírt fenti igazolást is csatolnia kell.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

M/1 Alkalmatlan Ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó együttesen, ha nem rendelkezik az elmúlt kettő évből összesen (2008., 2009.) melegétel utalvány rendelkezésre bocsátása tekintetében legalább egy olyan teljesített, befejezett referenciával, amely adott referencia szerint legalább nettó
16.000.000,-Ft összegben szállított melegétkeztetésre vonatkozó utalványt. A referencia esetében legkésőbb 2009. december 31. napjáig teljesítettnek kellett lennie a referenciának, legalább a fenti összegben.

M/2 Ajánlattevőnek és a közbeszerzés 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó együttesen alkalmatlan, ha az ajánlatban bemutatott melegétel utalvány mintapéldánya nem rendelkezik hamisítás gátlóval (hologrammal vagy fémcsíkkal, vagy más hamisítás gátlóval) és sorszámmal.

 

 

 

 

 

III.2.4) Fenntartott szerződések

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen [ ] nem [x]

 

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen [ ] nem [x]

 

III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

 

III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen [ ] nem [ ]

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

     

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

[x]

 

Tárgyalásos

[ ]

 

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

[ ]

 

Tárgyalásos

[ ]

 

IV. 2) Bírálati szempontok

       

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás [ ]

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint [x]

[x] Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)

  Részszempont Súlyszám
1. melegétel utalvány rendelkezésre bocsátásának nettó díja 7
2. melegétel utalvány elfogadóhely-szám Biatorbágy Város közigazgatási területén és e területen kívüli Pest megyei településeken 3

IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen [ ] nem [x]

Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

 

IV.3) Adminisztratív információk

 

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató [ ] Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény [ ]

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben) [ ]

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

 

 

IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2010/06/24 (év/hó/nap ) Időpont: 11:00

Kell-e fizetni a dokumentációért? igen [x] nem [ ]

Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 40 000 Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja:

A dokumentáció ellenértékét Ajánlatkérő Biatorbágy és Vidéke Takarékszövetkezet, ( 2051 Biatorbágy, Baross G. utca 5.)-nál vezetett 64500058-0000018 számú számlájára átutalással (közlemény rovatban kérjük feltüntetni: melegétel utalvány dokumentáció), vagy Ajánlatkérő I.1) pontban írt házi pénztárába történő befizetéssel kell teljesíteni, ebben az esetben munkanapokon hétfőtől csütörtökig 10:00-12:00 óráig, valamint 13:00 órától 15:00 óráig, pénteken: 10:00 - 12:00 óráig, az ajánlattételi határidő lejártának napján de. 8:30 - 11:00 óráig. A fenti összeg nettóban értendő.

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő

Dátum: 2010/06/24 (év/hó/nap) Időpont: 11:00

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók

HU

Egyéb:

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)

-ig (év /hó/nap )

VAGY hónap(ok)ban: vagy napokban: 120 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2010/06/24 (év/hó/nap) Időpont: 11:00

Helyszín : Biatorbágy Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal 2051 Biatorbágy, Baross G. u. 2/a, I. emeleti 112. tárgyaló

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek

A Kbt. 80.§ (2) bekezdése szerint.

 

V. szakasz: kiegészítő információk

 

V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

 

V.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?

igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:

2010. 07.01. 15:00 óra

 

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

2010. 07. 21.

 

V.3. 3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)

V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)

igen [x] nem [ ]

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)

A dokumentáció rendelkezésre bocsátása elektronikus úton történik a felhívás „A” melléklet II.) pont szerinti címről a következők szerint: a dokumentáció I.1) pont szerinti megvásárlása és az erről szóló igazolással a felhívás „A” melléklet II. pont szerinti címen történt megkérését követően az Ajánlattevő által megadott e-mail címre Ajánlatkérő elektronikusan rendelkezésre bocsátja legkésőbb a kérelem kézhezvételét követő két munkanapon belül. A dokumentáció másra át nem ruházható.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

1-10

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

Ajánlatkérő az 1. részszempont tekintetében a legkedvezőbb (a melegétel utalvány rendelkezésre bocsátásáért járó legalacsonyabb nettó díjat megajánló) ajánlatra a maximális 10 pontot adja, a legkedvezőtlenebb (a rendelkezésre bocsátásért járó legmagasabb nettó díjat megajánló) ajánlatra adja az 1 pontot és a többi ajánlat a maximális és a minimális ajánlati értékek különbségéhez viszonyítva kapnak pontot. Ajánlatkérő az egyes pontszámokat arányosítással, 2 tizedesjegy pontossággal számítja, majd a súlyszámokkal megszorozza.
Az 1. részszempont tekintetében az alkalmazott képlet: vizsgált ajánlat pontszáma=(vizsgált-legrosszabb)/(legjobb-legrosszabb) X 9 +1. A fenti képlet esetében legrosszabb a rendelkezésre bocsátásért járó legmagasabb nettó díjat megajánló ajánlat, legjobb a rendelkezésre bocsátásért járó legalacsonyabb nettó díjat megajánló ajánlat ajánlat. Abban az esetben, ha a legrosszabb és a legjobb ajánlat azonos, azaz mindegyik ajánlati érték azonos (ugyanazokat a díjakat ajánlják meg), mindegyik ajánlat a maximális pontszámot (10,00 pontot, súlyszámmal szorozva 70,00 pontot) kapja.
Ajánlatkérő rögzíti, hogy az elbírálásra kerülő ajánlati ár az 1. részszempont esetében a 16 176 400,- Ft (+2,78%) azaz összesen 16 626 400,-Ft értékű utalvány rendelkezésre bocsátásáért járó díj, amely magában foglalja a kiszállításáért járó díjat, a kezelési és minden egyéb költséget (továbbiakban: szállítási díj) és ezt az egyösszegű díjat kell megadni. Az egyes havi megrendelések esetében a szállítási díjat úgy fizeti meg Ajánlatkérő, hogy a Felolvasó lapon megadott szállítási díjjal elosztja az összes 16 626 400,-Ft értéket, majd az így kapott összeggel elosztja a havi megrendelésben foglalt értéket és az így kapott összeg lesz a havi megrendelés szállítási díja. A havi szállítási díjon felül az Ajánlatkérő által havonta fizetendő összeg az utalványok névértékének összege lesz.
A 2. részszemponton (melegétel utalvány elfogadóhely-szám Biatorbágy Város közigazgatási területén és e területen kívüli Pest megyei településeken) tekintetében Ajánlatkérő kettő alszempontot határoz meg az alábbi súlyszámokkal:
1. alszempont: elfogadóhely-szám Biatorbágy Város közigazgatási területén: 1 súly
2. alszempont: elfogadóhely-szám Biatorbágy Város közigazgatási területén kívül a Pest megyei településeken: 2 súly
Az 1. alszempont esetében egy elfogadóhelynek számít az olyan, Biatorbágy Város közigazgatási területén fizikailag létező, üzemelő olyan hely (üzlet), ahol az ajánlattevő által rendelkezésre bocsátott melegétel utalványt az üzletben a munkavállaló (személyesen) be tudja váltani.
Amennyiben ugyanazon néven szereplő üzlet Biatorbágy Város közigazgatási területén több ponton (több címen) is személyes beváltásra alkalmas, az ilyen több helyen lévő – azonos nevű - üzlet egyenként tekintendő elfogadóhelynek.
Egy adott internetes cím egy elfogadóhelynek számít, amennyiben arról Biatorbágy Város közigazgatási területére a melegétel utalvánnyal rendelhető melegétel. (Amennyiben egy adott internetes cím esetleg több üzlethez tartozik, abban az esetben is egy elfogadóhelynek tekintendő, feltéve, ha arról Biatorbágy Város közigazgatási területére rendelhető melegétel).
A 2. alszempont esetében egy elfogadóhelynek számít az olyan, Biatorbágy Város közigazgatási területén kívüli Pest megyei településen fizikailag létező, üzemelő olyan hely (üzlet), ahol az ajánlattevő által rendelkezésre bocsátott melegétel utalványt az üzletben a munkavállaló (személyesen) be tudja váltani.
Amennyiben ugyanazon néven szereplő üzlet - a Biatorbágy Város közigazgatási területén kívüli - Pest megyei településen több ponton (több címen) is személyes beváltásra alkalmas, az ilyen több helyen lévő – azonos nevű - üzlet egyenként tekintendő elfogadóhelynek.
Egy adott internetes cím annyi elfogadóhelynek minősül, ahány - Biatorbágy Város közigazgatási területén kívüli - Pest megyei településre arról az internetes címről melegétel rendelhető. (Amennyiben egy adott internetes cím esetleg több üzlethez tartozik, abban az esetben is egy elfogadóhelynek tekintendő, feltéve, ha arról - a Biatorbágy Város közigazgatási területén kívüli - Pest megyei településre rendelhető melegétel).
Alszempontonként a pontszám az alábbi módon kerül kiszámításra: legjobb (10 pont) a legtöbb elfogadóhelyet megajánló ajánlattevő. A vizsgált ajánlati tartalmi elem pontszáma: (vizsgált ajánlati elem/legmagasabb elfogadóhely-szám) X 9+1
Az alszempontra vonatkozó súlyszámmal felszorzásra kerül az adott alszempont fentiek szerint számított pontszáma, majd az így kapott pontszámok összeadásra kerülnek és így adják a 2. bírálati szempont pontszámát. Végül az 1. és 2. bírálati részszempontra adott pontszám összeadásra kerül. Ajánlatkérő a számításkor kettő tizedesjegy pontossággal számol.

V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?

igen [x] nem [ ]

V.7) Egyéb információk:

1.) Az Ajánlatokat az ajánlattételi felhívásban és a Dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell benyújtani. Az ajánlatban minden iratot, dokumentumot eredeti vagy hiteles másolatban kell benyújtani, kivéve azt az esetet, amikor az ajánlattételi felhívás, illetve dokumentáció másként rendelkezik (pl. egyszerű másolatban a beszámolókat)
2.) Az ajánlattételi felhívás és a dokumentáció esetleges eltérésekor az ajánlattételi felhívás rendelkezései az irányadóak.
3.) Az ajánlatok benyújtására vonatkozó előírások: az ajánlatokat cégszerűen aláírva kell benyújtani 1 eredeti és 2 az eredetivel azonos másolati példányban zárt csomagolásban a felhívás I.1) pontjában megadott címre. Az ajánlatoknak minden tartalommal, információval rendelkező oldalát sorszámmal és a cégjegyzésre jogosult/meghatalmazott szignójával kell ellátni. Az Ajánlat elején Borítólapot kell elhelyezni, amely oldal az 1. sorszámot kapja. Az ajánlatban tartalomjegyzéket kell elhelyezni, amelynek tartalmaznia kell az ajánlatban fellelhető iratok, dokumentumok pontos helyét. A zárt csomagoláson az alábbiakat fel kell tüntetni: „Ajánlat, melegétel-utalvány 2010., 2011.” „az ajánlattételi határidő lejártáig tilos felbontani” Ha a borítékon, csomagon nincsen a fentiek szerinti információ, akkor az ajánlatkérő semmilyen felelősséget nem vállal az ajánlat téves helyre történő továbbításáért.
A benyújtott ajánlati példányok borítólapján szerepelnie kell az “Eredeti”, illetőleg a “Másolat” feliratnak, valamint ajánlattevő nevének, székhelyének, és a jelen eljárásban kapcsolattartásra kijelölt személy elérhetőségeinek (név, telefon- és faxszáma, e-mail cím) és hogy „Ajánlat, melegétel-utalvány 2010., 2011.” Amennyiben az “Eredeti” és a “Másolati” példány ajánlatok között eltérés van, az “Eredeti” példány az irányadó.
4.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
- Az ajánlattevőnek, közös ajánlattétel esetében a tagoknak külön-külön, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak, az erőforrást nyújtó szervezetnek az ajánlattételi felhívás feladásának napjától 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, a cégbíróság, az IRM, vagy az arra jogosult közjegyző által kiállított formában.
- az ajánlattevőnek, közös ajánlattétel esetében a tagoknak külön-külön, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kíván alvállalkozónak, az erőforrást nyújtó szervezetnek a jelen eljárásban cégjegyzésre jogosult személy aktuális aláírási címpéldánya(i)t, valamint a cégkivonat szerint - a jelen eljárás vonatkozásában – a cégjegyzésre jogosult akadályoztatása esetén cégjegyzésre jogosult meghatalmazását és a meghatalmazott aláírás mintáját tartalmazó dokumentumot. Amennyiben a meghatalmazás az ajánlat szignálására (is) vonatkozik, abban az esetben a meghatalmazott szignómintáját is tartalmaznia kell a meghatalmazásnak.
5.) Ajánlattevőnek kifejezetten nyilatkoznia kell a 70.§ (2) bekezdésében foglaltakról. A nyilatkozat megtételével ajánlattevő elfogadja a jelen ajánlattételi felhívás Dokumentációjában foglalt szerződés-tervezetet (és annak mellékletét), így azt külön benyújtani nem kell, egyúttal Ajánlattevő a nyilatkozat megtételével eltekint a saját szerződéses feltételeitől. A nyilatkozatra mintát a Dokumentáció tartalmaz.
6.) Ajánlattevőnek kifejezetten nyilatkoznia kell a Kbt. 71.§ (1) bekezdés a), b), c) pontjaira nemlegesség esetére is, a nyilatkozatra mintát a Dokumentáció tartalmaz.
7.) Ajánlatkérő a kiegészítő tájékoztatásra adandó válaszokat a Kbt. 56.§ megfelelően adja meg azzal, hogy konzultáció megtartására nem kerül sor. Kiegészítő tájékoztatáskérés – a felhívás „A” melléklet I.) pontjában található címen - az ajánlattételi határidő lejárta előtt legkésőbb 10 nappal kérhető, ami azt jelenti, hogy írásban eddig kérdezhet Ajánlattevő az ajánlattételi felhívással és a Dokumentáció tartalmával kapcsolatban. A határidőben feltett kérdésekre Ajánlatkérő az ajánlattételi határidő lejárta előtt legkésőbb 6 nappal válaszol. A határidő után beérkezett kérdéseket Ajánlatkérő figyelmen kívül hagyja, és azokat nem válaszolja meg.
8.) Nyilatkozat többségi befolyásról: amennyiben ajánlattevő erőforrásra támaszkodik az alkalmassági követelmények tekintetében, úgy nyilatkoznia kell, hogy a Polgári Törvénykönyv szerint többségi befolyás fenn áll –e.
9.) Közös ajánlattétel esetében a tagok által aláírt konzorciumi megállapodást csatolni kell az ajánlathoz, amelynek kötelező tartalmi elemei: annak megnevezése, hogy ki a konzorciumot képviselő, vezető tag, valamint a tag(ok), rendelkezés a feladatmegosztás módjáról, egyetemleges felelősségvállalás a szállítási szerződés teljesítésére a tagok által.
10.) Ajánlatkérő rögzíti, hogy ha több ajánlatnak azonos a Kbt. 90.§ (1) bekezdés szerinti összpontszáma, úgy az összességében legelőnyösebb ajánlatot a Kbt. 90.§ (2) és (3) bekezdés b) pontja és a (4) bekezdés alapján határozza meg.
11.) Árfolyamok: Az ajánlattétel során a különböző devizák forintra történő átszámításánál az ajánlattevőnek az ajánlattételi felhívás feladásának napján érvényes Magyar Nemzeti Bank által meghatározott devizaárfolyamokat kell alkalmaznia. Amennyiben valamely devizát a Magyar Nemzeti Bank nem jegyez, az adott devizára az ajánlattevő saját központi bankja által az ajánlati felhívás feladásának napján érvényes árfolyamon számított euró ellenérték kerül átszámításra a fentiek szerint. Átszámítás esetén az ajánlattevőnek közölnie kell az alkalmazott árfolyamot.
12.) Irányadó Jog: A jelen ajánlati felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésről szóló 2003. évi CXXIX. törvény előírásai szerint kell eljárni.
13). Fordítás: Amennyiben bármely, ajánlathoz csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven kerül kiállításra, úgy azt az Ajánlattevő a 24/1986. (VI. 26.) MT rendelet szerinti hiteles magyar nyelvű fordításban is köteles becsatolni, az idegen nyelvű irat mögött közvetlenül elhelyezve a hiteles magyar nyelvű fordítást.
14). Irányadó idő: A teljes ajánlati felhívásban és dokumentációban valamennyi órában megadott határidő magyarországi helyi idő szerint értendő.
15.) A hiánypótlásra Ajánlatkérő az összes ajánlattevő részére azonos feltételekkel a Kbt. 83.§-ában foglaltaknak megfelelően biztosít lehetőséget.
16.) Az eredményhirdetés helye: dr. Ládi Judit Ügyvédi Iroda, 1138 Budapest, Népfürdő u. 33. fszt. 1/a.

 

 

V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/05/28 (év/hó/nap)

A. melléklet

További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be

Hivatalos név:
dr. Ládi Judit Ügyvédi Iroda
Postai cím:
Népfürdő u. 33. fszt. 1/a.
Város/Község
Budapest
Postai irányítószám:
1138
Ország:
HU
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
dr. Ládi Judit ügyvéd
Telefon:
+36/1-788-48-23
E-mail:
ladi@ladiugyved.hu
Fax:
+36/1-785-52-75
Internetcím (URL):

 

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető

Hivatalos név:
dr. Ládi Judit Ügyvédi Iroda
Postai cím:
Népfürdő u. 33. fszt. 1/a.
Város/Község
Budapest
Postai irányítószám:
1138
Ország:
HU
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
dr. Ládi Judit ügyvéd
Telefon:
+36/1-788-48-23
E-mail:
ladi@ladiugyved.hu
Fax:
+36/1-785-52-75
Internetcím (URL):

 

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani

Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község Postai irányítószám: Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Telefon:
E-mail: Fax:
Internetcím (URL):

 

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

 

A rész száma 1 meghatározás

     

1) A rész meghatározása

 

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 

3) Mennyiség vagy érték

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés (év/hó/nap)

5) További információ a részekről

 

----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------