Ajánlattételi felhívás: Biatorbágyi Intézményfelújítások

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

AJÁNLATKÉRŐ
Neve, címe, telefon- és telefax szám:
Biatorbágy Város Önkormányzata, Polgármesteri Hivatal (címe: 2051 Biatorbágy, Baross G. u. 2/a, Tel: 23-310-174, fax: 23-310-135)

SZERZŐDÉS TÁRGYA
Biatorbágyi Intézményfelújítások

- parketta csiszolás,
- szárító vakolat készítése,
- lambéria burkolat készítése,
- zuhanyzó építése,
- falszigetelés javítás,
- tetőfedés, ereszcsatorna javítás,
- lapostető felújítás,
- festő-mázoló munkák,
- gipszkarton fal építési munkák,
- labdafogó haló készítése sportpályák mellé,
- pvc burkolat csere,
- ajtó - ablak csere,
- vakolat javítási munkák,
- világító testek cseréje,

a kapcsolódó munkákkal együtt, a műszaki tartalomban részletezettek szerint.
A szerződés meghatározása: vállalkozási szerződés
A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje:
- Kezdés: ld. Egyéb információk
- Befejezés: ld. Egyéb információk
A teljesítés helye: ld Műszaki tartalom meghatározás

JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓ
Alkalmassági követelmények:
Az ajánlattevőnek, illetve a szerződés teljesítésére igénybe venni kívánt alvállalkozójának teljesítésére vonatkozó alkalmassága:
Pénzügyi, gazdasági alkalmasság tekintetében:
A pályázó előző két évi – 2009, 2010 - a beszerzés tárgya szerinti forgalma érje el az 1 millió forintot.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha az utolsó két év beszerzés tárgya szerinti forgalma nem éri el az 1 millió forintot.
Pályázó igazolja pénzügyi alkalmasságát és stabilitását a 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozat kitöltésével.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha pénzügyi stabilitását a fentiek szerint nem tudja igazolni.
Műszaki, és szakmai alkalmassági követelmények
A pályázó rendelkezzen legalább 3 db 100 ezer Ft értékű építési referenciával
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik legalább 3 db 100 ezer Ft értékű építési referenciával
Az ajánlattevő személyes helyzetére (kizáró okok) vonatkozó követelmények:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-i) pontjaiban vagy a 61. § (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feltételek valamelyike fennáll.

Nem lehet ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-c) pontjaiban, vagy 62. § (1) bekezdésében foglaltak valamelyike fennáll.

A megkövetelt igazolási mód
A Kbt. 249.§ (3) bekezdés alapján a kizáró okok fenn nem állásáról az ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak, valamint az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetnek nyilatkoznia kell.
Az eljárásban lehet-e tárgyalni: nem

BÍRÁLATI SZEMPONTOK
Az ajánlatok bírálati szempontjai: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
Jogi, pénzügyi, és gazdasági feltételek:
Szerződésre vonatkozó feltételek:
Késedelmes teljesítés esetén a megrendelő 30 napi késedelmet követően jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni.
Finanszírozási és fizetési feltételek:
A munkálatokhoz az ajánlatkérő előleget nem biztosít. A szolgáltatás ellenértékének kifizetése a ténylegesen elvégzett és leigazolt teljesítés alapján történik.
Megrendelő a műszaki teljesítés előzetes igazolása után fogad be számlát és a beérkezéstől számított 30 napon belül utalja át az összeget a Vállalkozó számlájára.
Az átadás megkezdésekor rögzített hibák kijavítása, hiányok pótlása tehát sikeres, hiba és hiánymentes átadás után történhet meg a számla benyújtása, mely a netto kivitelezési költség 90%-a lehet.
Megrendelő a nettó kivitelezési költség 10%-át óvadék címén a munka műszaki átadás-átvételi napjától számított 90 napig visszatartja. A 90 nap elteltével, közös bejárást követően, hibátlan teljesítés esetén a Vállalkozó a visszatartott összegű számla benyújtására jogosult.
Megrendelő az óvadék terhére jogosult a Vállalkozó által határidőre el nem végzett garanciális munkákat elvégeztetni.
Késedelmes fizetés esetén a mindenkori magyar jogszabályokban kikötött késedelmi kamatok érvényesek.

ADMINISZTRATÍV INFORMÁCIÓK
Ajánlattétel beérkezési határidő: 2011. május 10-én 10:00óra
Az ajánlat benyújtásának címe: Biatorbágy Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal (2051 Biatorbágy, Baross G. u. 2/a, Iktató)
Az ajánlat(ok) felbontásának helye, ideje: Biatorbágy Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal (2051 Biatorbágy, Baross G.u. 2/a 102. sz emeleti tárgyaló), 2011. május 10-én 1030 órakor.

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
Hiánypótlási lehetőség: a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény (továbbiakban Kbt.) 83. § szerint
A szerződéskötés tervezett időpontja: 2011 június 06.

EGYÉB INFORMÁCIÓK
Az ajánlat adásánál az alább felsorolt feltételek és szempontok figyelembevételét kérjük.

1. Az ajánlatot úgy kell összeállítani, hogy az tartalmazza a munkanemekre vonatkozó egységárakat, amelyek az egyösszegű átalányáras szerződés alapjai lehetnek a vállalt munkára. Ennek érdekében az ajánlat tartalmazza a kivitelezői észrevételeket, kiegészítéseket, és a munka elvégzéséhez szükséges kapcsolódó munkákat.

2. A beruházó előleget nem biztosít. Fizetési határidő számla benyújtását követő 30 nap.

3. A garanciális idő 1 év.

4. Késedelmes teljesítés esetén minimum napi 2.000.- Ft, a 2.000.000.-Ft értéket meghaladó szerződés esetén napi 4.000,- Ft kötbért köteles fizetni a Vállalkozó.

5. A munkaterület kijelölése a beruházóval történő helyszíni egyeztetés szerint történik. A kivitelező dolgozóinak szociális ellátását a kivitelezőnek saját hatáskörben kell megoldania.

6. Az átadott munkaterület őrzési, munkavédelmi, balesetvédelmi és tűzrendészeti felelőssége a kivitelezőt terheli.

7. A beépítésre kerülő valamennyi anyagnak, technológiának rendelkeznie kell minőségi tanúsítvánnyal, melyet a műszaki átadáskor csatolni kell.

8. A helyszinek a Városüzemeltetési és Beruházási osztállyal történő előzetes egyeztetés alapján, munkaidőben megtekinthetőek. Kapcsolattartó személy: Dobosy Gáborné tel: 06-30-697-4104, Gálosi Zita 06-30-697-4102 vagy 06-23-310-174/133 mellék

9. A helyszíneket javasoljuk mindenképpen megtekinteni, mert a helyszín nem-ismeretéből adódóan felszólalásokat nem fogadunk el.

10. Kérdéseiket az ajánlattételi határidő lejárta előtt legkésőbb öt nappal írásban tegyék fel, a következő fax számra: 23-310-135 vagy a varosuzemeltetes@biatorbagy.hu email címre.

11. A bontások során keletkező anyagokat, építés során keletkező hulladékot a vonatkozó rendelet alapján be kell sorolni. A hulladék mennyiségét és a hulladékkezelési munkálatokat dokumentálni kell, az ártalmatlanításra vonatkozó igazolást (befogadó nyilatkozatot) be kell mutatni!

12. Az ajánlatok benyújtása: az ajánlatokat cégszerűen aláírva, 2 példányban (1 eredeti, 1 másolat), zárt csomagolásban, folyamatos lapszámozással ellátva, "Biatorbágy Intézményi felújítások 2011" felirattal kell benyújtani. Az ajánlat fedőlapján fel kell tüntetni az "eredeti" vagy "másolat" feliratot. Az oldalakat egybefűzve kell egymáshoz rögzíteni, úgy, hogy állagsérelem nélkül lapot kivenni, cserélni ne lehessen, és minden írott oldalt az ajánlattevő részéről aláírásra jogosult személy (ek), vagy meghatalmazás csatolásával annak meghatalmazottjának, (de ez esetben a meghatalmazást is csatolni kell), kézjegyével kell hitelesíteni.

13. Az ajánlatok összeállításakor kérem az alábbi sorrendben kössék össze az oldalakat.

14. Az oktatási intézményekben a munkálatokat csak az intézmény nyári zárva tartási szünetében lehet végezni.

15. Az iskolákban a munkálatok (a szerződés kezdési és befejezési) lehetséges határideje:
2011. július 1.- 2011. augusztus 15.

16. Az óvodák nyári zárása ( a szerződés kezdési és befejezési) lehetséges határideje

  • Fő u. 61. 2011. július 25. – 2011. augusztus 19.
  • Bajcsy Zs.u.13. 2011. július 25 .- 2011. augusztus 19.
  • Szent László u. 48. 2011. június 27. – 2011. július 22

Az ajánlattételi felhívás feladásának, illetőleg megküldésének napja: 2011. április 26.
 

upload
Csatolmány Méret
Ajánlattételi felhívás (156.36 KB) 156.36 KB
1. sz. melléklet (79.29 KB) 79.29 KB
2. sz. melléklet (81.3 KB) 81.3 KB
3. sz. melléklet (77.52 KB) 77.52 KB